ការវិភាគគូប្រជែង ក្នុងការប្រកួតប្រដាល់ គឺជាបច្ចេកទេស និងយុទ្ធសាស្ត្រដែលអ្នកភ្នាល់ត្រូវយកចិត្តទុកដាក់ដើម្បីបង្កើនឱកាសឈ្នះ។ ការវិភាគនេះមិនត្រឹមតែជាការវិភាគលើគូប្រជែងនោះទេ តែរួមបញ្ចូលការវិភាគស្ថានភាពការប្រកួត, បច្ចេកទេសរបស់អ្នកប្រដាល់, និងការប្រើប្រាស់យុទ្ធសាស្ត្រដើម្បីដាក់ភ្នាល់ក្នុងវិធីសាស្រ្តល្អបំផុត។ ខាងក្រោមនេះគឺជាគន្លឹះសំខាន់ៗសម្រាប់ការវិភាគ:"
ការវិភាគគូប្រជែង តាមប្រវត្តិការប្រកួត វិភាគពីការឈ្នះ និងចាញ់ក្នុងការប្រកួតមុនៗ ដើម្បីយល់ពីភាពខ្លាំង និងខ្សោយរបស់គូប្រជែង។ ប្រវត្តិការតស៊ូរបស់អ្នកប្រដាល់អាចបង្ហាញថាអ្នកណាមានសមត្ថភាពនឹងការប្រកួតប៉ុណ្ណា។ សិក្សាពីក្បាច់ដែលគូប្រជែងប្រើប្រាស់ជាប្រចាំ។ តើពួកគេមានក្បាច់ដ៏ខ្លាំងណាមួយដែលអាចបំបាក់គូប្រជែង? ឬពួកគេមានចំនុចខ្សោយដែលអាចបង្កឱកាសឈ្នះឱ្យអ្នកទេ?
សុខភាព និងទម្ងន់ ការវិភាគពីសុខភាព, ទម្ងន់, និងការត្រៀមរបស់អ្នកប្រដាល់អាចបង្ហាញថា ពួកគេមានសមត្ថភាពប៉ុណ្ណាក្នុងការប្រកួត។ អ្នកប្រដាល់ដែលមានសុខភាពល្អ តែងតែមានការប្រយុទ្ធយ៉ាងរឹងមាំ។ ការពិនិត្យពីការហាត់ប្រាណ គូប្រជែងបានហាត់ប្រាណយ៉ាងម៉េច? ពេលវេលាហាត់ប្រាណ និងការត្រៀមខ្លួនគឺជាកត្តាដ៏សំខាន់សម្រាប់ការប្រកួត។
បច្ចេកទេសក្នុងការប្រយុទ្ធ ក្បាច់ដ៏ពេញនិយម វិភាគពីក្បាច់ដែលត្រូវបានគេស្គាល់ថាជាក្បាច់ដ៏មានប្រសិទ្ធិភាព។ អ្នកប្រដាល់ម្នាក់ដែលមាន ជំនាញក្នុងក្បាច់ជាក់ស្តែងអាចប្រើបច្ចេកទេសនេះដើម្បីគ្រប់គ្រងការប្រកួត។ ការពេញចិត្តនៃសារព័ត៌មាន ពិនិត្យមើលពីការវាយតម្លៃ និង សេចក្តីព្យាករណ៍របស់អ្នកជំនាញ ឬអ្នកនិយមពិភាក្សាអំពីការប្រកួតនេះ។
ការភ្នាល់លើការឈ្នះ/ចាញ់ (Moneyline): ជម្រើសភ្នាល់ដែលពេញនិយមបំផុតគឺការភ្នាល់ Moneyline ដែលអ្នកភ្នាល់ជ្រើសរើសអ្នកប្រដាល់ ដែលគិតថានឹងឈ្នះ។ ការវិភាគតាមប្រវត្តិគឺជាចំណុចដ៏សំខាន់ក្នុងការសម្រេចចិត្ត។ ការភ្នាល់លើចំនួនការទាត់និងការវាយ នៅពេលដែល ការប្រកួតមានលក្ខណៈដ៏តានតឹង អ្នកអាចជ្រើសរើសភ្នាល់លើចំនួនការទាត់ដែលបានចេញ និងចំនួនការវាយដែលត្រូវបានប្រើ។
ការស្រាវជ្រាវព័ត៌មាន ប្រវត្តិការប្រកួតនិងចំណុចប្រទាក់ វិភាគពីចំណុចប្រទាក់នៃការប្រកួតមុនៗ និងកន្លែងប្រកួត ដែលអាចប៉ះពាល់ ដល់លទ្ធផល។ ការទាញយកពីកីឡាផ្សេងៗ យល់ដឹងពីការវិភាគពីប្រភេទកីឡាផ្សេងៗដើម្បីផ្តល់នូវយុទ្ធសាស្ត្រទូលំទូលាយ និងជួយក្នុងការ សម្រេចចិត្តដាក់ភ្នាល់។ ការវិភាគគូប្រជែង ក្នុងការប្រកួតប្រដាល់ រួមទាំងបច្ចេកទេស និងយុទ្ធសាស្ត្រក្នុងការភ្នាល់ គឺជាការប្រមូលផ្តុំគំនិត ដើម្បីបង្កើនឱកាសសម្រេចបានលទ្ធផលល្អសម្រាប់អ្នក។